29 Haziran 2013 Cumartesi

Kişiye özel moda danışmanlığı

Ben Butigo.com ile geçen sene Haziran ayında tanıştım. Zaman zaman işe giderken ama daha çok özel bir organizasyona katılırken ya da arkadaşlarımla eğlenmeye giderken giyebileceğim, şık, topuklu, canlı renkli bir ayakkabı arıyordum. İnternette Butigo'nun reklamlarını gördüm ve siteyi incelemeye karar verdim.

Açıkçası fikir gerçekten ilgimi çekti: "Kişiye özel moda danışmanlığı"ndan söz ediyorlardı; merak ettim. Nedir diye araştırırken İvana Sert'in alışveriş sitesi olduğunu öğrendim. Siteye girdim ve ilk ekran açıldığında artık Butigo'cu olacağımı anlamıştım... Neden mi?



Siteye girdiğinizde sizi kendi stil profilinizi oluşturacağınız bir ekran karşılıyor. Adeta çoktan seçmeli bir test yapar gibi oradaki sorulara cevap veriyor ve kaydınızı tamamlıyorsunuz. Ardından Butigo ekibi, her ay sizin stilinize uygun ürünleri size özel butiğinizde yayınlıyor ve siz aralarından seçim yapıp satın alabiliyorsunuz.

Dediğim gibi, henüz alışveriş yapmadan Butigo'cu olacağımı biliyordum ama alışveriş sonrasındaki deneyimim, seçimimin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha kanıtladı. Aldığım ayakkabılar pembe, transparan, organze, kurdeleli bir ayakkabı torbasının içinde, kutusu azıcık bile zarar görmemiş bir şekilde, harika bir sunumla bana ulaştı. Gerçekten de etkileyiciydi... Ayrıca ürün de tam sitede gördüğüm özelliklerdeydi, hâlâ favori ayakkabılarımdan biri olarak giyiyorum :)

Butigo'nun Misa modeli
Gelelim en son Butigo alışverişime... Dün bir ayakkabı siparişi verdim yine Butigo.com'dan. Cicilerimi sabırsızlıkla beklerken biraz önce cep telefonuma şu mesaj geldi:

"Sevgili yeni sahibim, xxx nolu kargo ile xxx Kargo xxx şubesine yola çıktım. Yeni adresime kargo ile geliyorum. İmza: Butigoların"

Günün tüm yorgunluğu, haftanın son günü oluşu ve enerjimin tükenme noktasına gelişim, bunların hepsi bir anda gitti ve yüzümde bir gülümseme oluştu. Bunun için Butigo'ya teşekkür ederim.

Cici Butigo'larım yolda, heyecanlıyım... Sizce de çok cici değiller mi? :)

2 yorum:

  1. selam bende bu modeli çok istiyorum ama rahatmı bilemiyorum oldukça topuklu çünkü .siz kullanıyosanız yorum alabilirmiyim numara tam mı ve rahat mı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Demet. Benim ayakkabı numaram 38,5. 38 aldım, tam geldi. Açıkçası henüz bu ayakkabıların üzerinde tüm gün durmadım. Sadece 1-2 saat kullandım. Elbette bir babet kadar rahat değiller :) Ama görüntüsü ve topuk boyu düşünüldüğünde, kendi klasmanına göre rahat olduğunu düşünüyorum. Umarım bu bilgiler faydalı olur :)

    YanıtlaSil