5 Eylül 2013 Perşembe

Artdeco farlar bir harika!

Bugün size tavsiye edeceğim farla taa üniversite yıllarımda tanışmıştım. O zamanlar Art Deco markası sadece Boyner mağazalarında satışa sunuluyordu. Üniversite mezuniyet makyajımı da kendim yapmış ve yaparken Art Deco farımı kullanmıştım.

Peki bu farı neden tavsiye ediyorum? Birden fazla sebep var :)

1. Kıvamı gerçekten çok güzel. Ne çok bulaşacak kadar yumuşak, ne de zor sürülecek kadar sert.

2. Renk seçenekleri çok çeşitli... Harika tonları var, basmakalıp değil. Simli, simsiz birçok ton seçebiliyorsunuz.

3. Mıknatıslı paletleri var. 2'li ya da 4'lü paletlerden birini satın alarak istediğiniz farları palete yerleştiriyorsunuz ve bu palet tekrar kullanılabiliyor. Çünkü biten farı atıp yerine başka bir far koyabiliyorsunuz.

Sanırım daha saysam sayarım güzel yönlerini. İyisi mi siz bir Boyner ya da Douglas'ın önünden geçerken kendiniz bakın bu ürüne. Benim çok işime yarıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder