13 Eylül 2013 Cuma

Ya bir gün uyansaydınız ve hayatınız mükemmel olsaydı?


Bu cümle Sophie Kinsella'nın "Beni Hatırladın Mı?" isimli bestseller kitabının kapak cümlesi... Bu kitabı okuyup bitirmem sadece 2 gün sürdü (Üstelik İngilizce'sini okuyordum) ve tek kelimeyle ba-yıl-dım! :)

Hatırlarsanız daha önce Siz de alışverişkoliklerden misiniz? başlıklı yazımda Sophie Kinsella'yı size tanıtmıştım.Kendisi bir romantik komedi yazarı ve bu konuda gerçekten çok başarılı... Herneyse, ben kitaba geri döneyim :) 

Beni Hatırladın Mı?, Lexi Smart isimli 25 yaşında bir kızın hikayesi... Lexi bir trafik kazası geçiriyor, gözünü bir hastane odasında açıyor, 28 yaşında olduğunu ve son 3 senelik hafızasını kaybettiğini fark ediyor. Ne garip bir hikaye, değil mi? Sizce sonrasında ne olacak? Hafızası geri gelecek mi? Belki evet, belki hayır. Merak ettiyseniz kitabı okumalısınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder