16 Ağustos 2013 Cuma

Ailemizin yeni üyesi Lulu

Dedim ya ben yeğenlerine ultra düşkün bir teyzeyim; geçenlerde bizim 3 numaraya yeni bir kitap serisi aldım. Lulu diye cici bir kızcağızın hikayesi bu... Kitaplarda açılan minik kapakçıklar ve fermuar gibi aksesuvarlar var. Bizim minnakın çok ilgisini çekti. Şimdi durup durup "Luluuu" diye sesleniyor ve kütüphanesinden Lulu serisi kitaplarını getiriyor önüme "oku bana bunları" diye. Yani kısacası Lulu artık ailemizin yeni üyesi :)

Seride 5 kitap var: Benim Adım Lulu, Lulu’nun Öğle Yemeği, Lulu’nun Ayakkabıları, Lulu Tuvalete Gidiyor ve Lulu’nun Kıyafetleri...

İşte size bu kitaplardan benim favorim olan 2 sayfa. Eee benim gibi bir kokoştan da ancak bu süslü sayfaları beğenmesi beklenir :)




Lulu Serisi'ne ulaşmak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. Keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder