19 Ağustos 2013 Pazartesi

İşte buldum!

Bir zamanlar Guess'in Gold isimli bir parfümü vardı. Ben çok severek kullanıyordum. ABD'de okurken tanışmıştım ilk bu parfümle, Türkiye'ye gelirken de yanımda getirmiştim. Bir süre sonra Guess bu parfüm serisini kaldırdı. Ben cidden üzüldüm tabii...

Aradım, taradım, her yere sordum, hiçbir yerde bulamadım. Taa ki geçen seneye kadar. Geçen sene sonunda arkadaşımla ABD'ye gittiğimde, Las Vegas'ta bir outlette geziyorduk. Bir parfüm mağazası gördük ve hemen içeri girdik. Parfümleri denerken bir de baktım satıcı kadın bana bir parfüm denettirmek istiyor. Kim Kardashian Gold...

Bu parfüm Guess Gold'a öyle çok benziyor ki. Tamamen aynısı diyemem ama gerçekten de çok benziyor. Yani anlayacağınız; sevdiğim parfüme çookkk yakın bir parfüm bulmanın mutluluğuyla döndüm ABD'den...

Şekerli bir parfüm arayanınız varsa bir denesin derim, fiyatları da çok yüksek değil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder