1 Ağustos 2013 Perşembe

İşi Sprout Social'a bırakın :)

Bayram tatili yaklaşıyor ve ben de sonunda tatil yapacağım. Yaşasııınnn :) Ama evyah! Ya işlerim ne olacak? Şirketin sosyal medya takipleri, peki ya blog? Telaşa hiç gerek yok :) (çok kafiyeli oldu :)) Çünkü Sprout Social var!

Sproutsocial.com; Facebook, Twitter, Google+, Linkedin gibi hesaplarınızı yönetmenize ve raporlamanıza yarayan bir internet sitesi... Rapor kısmında takipçilerinizin cinsiyet, yaş, şehir, ülkeye göre dağılımları vb. birçok bilgiyi bulabiliyorsunuz.

Benim için en önemli özelliği ise şu: Mesajlarınızı önceden ayarlayabiliyor ve "şu gün şu saatte gitsin" diyebiliyorsunuz.

Hani dedim ya tatildeyim haftaya diye... Ama sosyal medya üzerinden yapmam gerekenleri zaten çoktaann ayarladım. Aferin bana :)

Haa son olarak belirteyim; bu sitenin ücretsiz üyeliği yok ama 30 gün ücretsiz denemesi var. Eğer isterseniz 30 gün bittiğinde aylık bir ücret ödeyerek üyelik hesabıyla devam edebiliyorsunuz. Deneme versiyonuna bir bakabilirsiniz. Faydalı olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder