23 Ağustos 2013 Cuma

Kendime "pes" diyorum!

Ben manikürüne-pedikürüne düşkün, bakımını aksatmayan biriyim. Ezelden beri böyle bu. Hatta üniversitedeyken beni 4 yıllık üniversite hayatımızda ilk kez ojesiz gören bir arkadaşım "Hayırdır, hasta falan mısın yoksa?" demişti :) O kadar yani... Yıllardır 2-3 rengim vardır, klasik. Onların dışına da pek çıkmam. Evde hep taze ojem olur. Ama şöyle bir sıkıntım oluyor: Flor Mar ve Pastel'in ojeleri çok makul fiyatlı, çok da iyi ama maalesef diğer tüm ucuz ojeler gibi çabuk bayatlıyor, yapış yapış ve koyu bir kıvam halini alıyorlar bir süre sonra.

Geçenlerde arkadaşlarımdan birinde Chanel'in Black Satin siyah ojesini gördüm. Pahalı ojeler konusundaki klasik tavrımla "Kızım, kimbilir bu ojeye kaç para vermişsindir. Onun yerine neredeyse 25 oje alırsın!" dedim. Dedim ama bir baktım ki sürüşü bir harika, çabuk kuruyor, renk dalgalanması yapmıyor. Üstelik hemen koyulaşmıyormuş da, arkadaşım aylardır kullandığını söyledi.

Bunun üzerine ben de kendime "pes" diyerek gidip bir Chanel Black Satin oje aldım. Pişman değilim, yine olsa yine yaparım :)

Sonuçta kuaföre gidip manikür-pedikür yaptıracaktım. Dedim ki "En iyisi bu sefer kendim yapayım manikürümü-pedikürümü, bir yerden tasarruf etmek lazım!" Oturdum, evdeki onlarca bakım ürünümü ve manikür setimi koydum önüme. Gayet de başarılı bir şekilde tamamladım el ve ayak bakımımı. Tasarruf ettim, bu harcama hakkımı da Chanel ojem için kullandım. İçim rahat :) Paranıza kıyabilirseniz bir deneyim derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder