31 Temmuz 2013 Çarşamba

Bir Cinderella hikayesi...

İtiraf etmeliyim ki Pull&Bear markasıyla tanışıklığım çok yeni. Yani elbette adını duyar, mağazalarını görürdüm ama dün ilk defa bir Pull&Bear mağazasından içeri girip alışveriş yaptım. Daha doğrusu kendimi kaybettim demeliyim :)

Uzun zamandır yaz aylarında giyebileceğim, rahat ama şık, kalıbı zarif bir dolgu topuk ayakkabı arayışı içerisindeydim ve ne yalan söyleyeyim, gezdiğim onlarca mağazada gördüğüm hiçbir model beni mutlu etmemişti. Ve sonra... Dün Palladium'dayken onu gördüm. Hemen ayağıma denedim, öyle güzel oldu ki; kendimi yakışıklı prensin ayağına camdan ayakkabıyı giydirdiği Cinderela gibi hissettim :)

Bir kere kalıbı çok rahat ama aynı zamanda da oldukça zarif bir duruşu var. Topuğu yüksek ama ayağı rahatsız edecek gibi bir yapıya sahip değil (Ki biliyorsunuz bu çok ender bulunan bir özellik). Keten kumaştan olmasından ötürü tam yaz aylarına uygun. Renk olarak da hemen hemen her renkle kombin edilebilecek bir renge sahip. Keşke birden fazla rengi de olsaydı, kesin alırdım...

Eğer siz de benim gibi bir arayış içerisindeyseniz, bence mutlaka bir Pull&Bear mağazasına gidin ve bu ayakkabıyı deneyin. Pişman olmayacaksınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder