9 Temmuz 2013 Salı

Vazgeçilmezim: L'occitane el kremi

Evet arkadaşlar, başlık tamamiyle duygularımı ifade ediyor. L'occitane shea yağlı el kremim gerçekten de benim için vazgeçilmez; çünkü her gün en az 2-3 kez hayatımı kurtarıyor... "Şu küçücük tüp mü?" diye sorabilirsiniz ama gerçekten de öyle! Neden mi? Açıklayayım:

Benim ellerim çok hassas. Esanslı, bol katkı maddeli herhangi bir el kremi kullandığımda hemen kızarıyor ve tepki gösteriyor. Ve eğer benim gibi bakımına düşkün, günde en az 5 kere el kremi süren bir insansanız işiniz oldukça zor olabiliyor.

Birçok krem denedim. Esanslı, esanssız, yerli marka, yabancı marka, pahalı, ucuz onlarca krem... Sonra L'occitane ile tanıştım. Elimi kesinlikle kızartmıyor, çok güzel kokuyor, yağlı bir his bırakmıyor, hemen emiliyor ve de harika bir yumuşaklık sağlıyor. Eee daha ne olsun? :)

Kremin tek bir olumsuz yanı var: Diğer el kremlerine göre biraz pahalı. Örneğin yukarıdaki resimde gördüğünüz krem 30 ml'lik boyu ve fiyatı 21 TL idi en son. Piyasada bulabileceğiniz diğer el kremleri ise ortalama 5-15 TL arası değişiyor. Ama şunu da söylemeliyim ki, verdiğiniz parayı sonuna kadar hak ediyor!

Size daha iyi açıklayabilmek için L'occitane'ın internet sitesine baktım. Bu krem %20 shea yağının yanı sıra bal ve tatlı badem özütü içeriyormuş. Ayrıca yasemin ve ylang-ylang esansları da içeriyormuş. Antioksidan E vitamini içerdiği için de cildi beslemeye yardımcı oluyormuş.

Eğer sizin teniniz benimki kadar hassas değilse, illa benim kullandığım shea yağlı el kremini kullanmak durumunda değilsiniz. Aynı kremin farklı esanslarla zenginleştirilmiş versiyonları da var; onlardan birini deneyebilirsiniz.

Kuşburnu, lavanta, gül, kiraz, kakao, mango, hurma ağacı, şakayık çiçeği, daha belki benim de bilmediğim yeni yeni aromalar... İnsanın sayarken bile içi açılıyor, değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder