17 Temmuz 2013 Çarşamba

California here we come...

Bir şarkı mırıldanıyorum içimden...

We've been on the run
Driving in the sun
Looking out for number one
California here we come
Right back where we started from...


Phantom Planet'in "California Here We Come isimli şarkısı, hani şu The O.C. dizisinden hatırladığımız...


Gözlerimi kapatıyorum, işte yine ordayım! Uçsuz bucaksız sahiller, ılıman bir iklim, güleryüzlü ve sıcakkanlı insanlar... Nereden mi bahsediyorum? Tabii ki California'dan...

California, Amerika Birleşik Devletleri'nın nüfus olarak en kalabalık eyaleti... Nüfusunun 3’te 1’inden fazlasını Latin kökenliler oluşturuyor. İklimi sıcak tropikal bir iklim ve özellikle güney bölgeleri 4 mevsim güneşli! Ne harika, değil mi? :)

Ben California'nın her yerine gitmedim ama kısa bir süre San Diego'da yaşadım. Size şunu tavsiye edebilirim:

Sinemanın kalbi Hollywood'un yer aldığı Los Angeles’ı, "Amerika’nın en güzel şehri" diye anılan San Diego’yu, eşsiz sahilleriyle ünlü Santa Barbara’yı, "hippi şehri" ya da "Amerika'nın Avrupa'sı" olarak bilinen San Fransisco’yu görmek gerçekten de paha biçilemez…

Eğer fırsatınız olursa, bir gün mutlaka California'ya gitmenizi tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder