22 Temmuz 2013 Pazartesi

Klasik topuklu ayakkabılarım

Ben tam bir ayakkabı tutkunuyum. Evde hiç yoksa 100 çiftten fazla ayakkabım vardır. Hatta bir gün sayayım da ona göre yazayım :) Topuklu ayakkabılarım da elbette koleksiyonumda oldukça geniş bir yere sahip.

Ama nasıl olmasın? Hanımlar, itiraf edin: Hangimiz Sex and the City'de Mr.Big'in Carrie'ye evlenme teklif ettiği o Manolo Blahnik ayakkabılara özenmedi? Hani şu mavi saten, önü pırlanta tokalı...

Ahhh ahhh!! Neyse biz konumuza dönelim... Ne diyordum? Topuklu ayakkabılar...

İşe giderken topuklu ayakkabı giyiyorum; bu sebeple de hem şık hem de rahat olmalarına ekstra dikkat ediyorum (Vah zavallı ayacıklarım)... Siz de her gün işe giymek için topuklu bir ayakkabı arıyor ama tam istediğiniz gibi bir şey bulamıyorsanız, size gerçekten güzel bir önerim var: Marks & Spencer.

Şimdi siz "Marks & Spencer mi? Onlar ayakkabıcı değil ki? Ne alaka?" diye düşünebilirsiniz ama durum inanın öyle değil. Hem de hiç değil :)

Ben yanda gördüğünüz bu cici ayakkabıyla birkaç sene önce tanıştım. Bende birden fazla rengi var. Üstelik ayakkabı yıllar içerisinde yıprandığında gidip aynı modelden tekrar alıyorum, o kadar yani :)

Topuklu ayakkabı üzerinde olduğunuzu hissetmiyorsunuz, ayak ağrısı çekmiyorsunuz. Hem de gerek topuğunun yüksekliği gerekse rugan oluşu sebebiyle çok şık oluyorsunuz! Eee daha ne olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder