7 Temmuz 2013 Pazar

Naif Tasarım

Bugünkü yazımda size yaratıcı tarzıyla dikkat çeken naiftasarım 'dan bahsetmek istiyorum. Ben oldum olası düşkünümdür tasarıma, yaratıcı şeylere. naiftasarım'ı da ilk kez 2010'da İstanbul Design Week'te gördüm. Öyle güzel tasarımları vardı ki, oradaki tüm markalar arasında hemen göze çarpıyorlardı.

Eve dönünce hemen sitelerine girmiş ve kimdir bunlar diye merak etmiştim. naiftasarım, 2010 yılında dayanıklı ve neşeli ürünler tasarlamak üzere kurulmuş. Bir yandan iç mimari projeler ve ürün tasarımı çalışmalarını sürdürürken; mobilya, aydınlatma ve aksesuvarlardan oluşan ürün gamının tamamını, marangoz ve demir atölyelerinden el yapımı olarak, seri üretim kalitesinde ve standardında üretiyorlar. 

Favori ürünüm hangisi mi? Seçmek zor aslında ama birkaçının fotoğrafını buraya koyuyorum...

Obivan modeli

Queen modeli

Üsküdar'daki Seratonin Cafe, Ataşehir'deki Serenas ofisi, Moda'daki Terrace House, İkitelli'deki Hassa Elektrik ofisi, Sarıyer'deki Duru Yalısı ve Caddebostan'daki Caston Corp. ofisi naiftasarım'ım projelerinden sadece birkaçı... İncelemek için burayı tıklayabilirsiniz. İster evini ya da ofisini dekore ettirmek isteyen, ister sadece evine birkaç parça tasarım eşya almak isteyen biri olun; naiftasarım'a mutlaka bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder