19 Temmuz 2013 Cuma

Cici fondötenim :)

"Makyajı çok sevmeme rağmen, şöyle bir derdim var: Yüzümde fondöten ya da pudra çok fazla durmuyor. Sabah makyaj yapıyorum ama gün içinde hemen uçup gidiyor."

Bunlar Shiseido Sun Protection fondötenimle tanışmadan önce kurduğum cümlelerdi :) Ama artık neyseki o var!

Bir Sevil mağazasında tanıştım kendisiyle. Ürünü tanıtan görevli bana bu ürünün genellikle havuza inerken kullanıldığını ve öyle bile ciltte kaldığını söyledi. Ben havuza inerken makyaj yapmıyorum ama ilk cümlelerde de belirttiğim gibi, makyaj cildimde uzun süre durmuyor. Bu ürünü de bu sebeple tercih ettim.

Bu fondöten hem 30 güneş koruma faktörü sayesinde cildimi güneşten koruyor, hem de waterproof (suya dayanıklı) özelliğiyle tüm gün yüzümde kalıyor; yani makyajım hiç bozulmuyor. Sıcak havalarda bile...

Eğer siz de benim gibi gün içerisinde yüzünde makyaj kalmayanlardansanız kesinlikle tavsiye ederim... Bu arada fondöten sadece yaz aylarında satışa sunuluyor. Ben kışın da kullanmak için yedekliyorum, bilginiz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder