16 Temmuz 2013 Salı

Mouse'unuz sizi yansıtsın!

Ben oldum olası ilginç tasarımlı, renkli ve eğlenceli şeylere bayılırım! Kendime göre mouse'u da buldum sonunda :) Sizi kendisiyle tanıştırayım: Logitech M325! Yanda resmini görebilirsiniz bu cici kızın...

Logitech M325, en kısa tabiriyle; daha iyi bir hassasiyet ve konfor birleşimi sunan, internette gezinme özelliğine sahip kablosuz bir mouse. Onu öyle çok sevdim ki, artık başka mouse kullanamıyorum dersem yalan olmaz.

Beni çeken sadece dış görünüşü değil tabii ki, o kadar şekilci değilim :) Özellikleri de gerçekten önemli... Gelin bu özelliklerden benim en çok beğendiklerime birlikte bakalım:

  • Öncelikle bu mouse’ta mikro hassasiyetli kaydırma özelliği var. Yani; mouse sağa sola kaydırırken zorluk çıkarmıyor. 
  • Ergonomisi gerçekten de çok iyi. Elinizi mouse’un üzerine yerleştirdiğinizde; eliniz özel şekil verilmiş, yumuşak kauçuğu hemen sarıyor. Çünkü dünyanın en çok satan şekli esas alınarak geliştirilmiş.
  • Bir diğer artısı da pili… Pilin ömrü tam 18 ay! Elbette bu durum kullanıcıya ve kullanım koşullarına bağlı olarak değişiklik gösterebiliyor ama yine de çok iyi değil mi sizce de?
  • Sonra bir de unifying nano alıcısı var. Bu da demek oluyor ki; o küçük alıcıyı dizüstü bilgisayarınızda takılı bırakabilir, birden fazla USB alıcıyla uğraşmak zorunda kalmadan uyumlu bir kablosuz cihazı da ekleyebilirsiniz.
  • Haa bir de son olarak onlarca farklı tasarımı var. Siz hangisini seçerdiniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder