15 Temmuz 2013 Pazartesi

Sisley allık

Size yıllardır vazgeçemediğim, makyaj çantamın en değerli ekip üyelerinden birinden bahsetmek istiyorum bugün. Kendisiyle bundan yaklaşık 7-8 sene kadar önce bir arkadaşımın tavsiyesiyle tanıştım ve o gün bugündür en yakın arkadaşlarız :) Evet, kabul ediyorum; fiyatı biraz pahalı. Ancak emin olun, buna değiyor!

Ürünümüzün adı: Sisley Phyto Touche Duo Coffret. Bu ürüne pudra desem az kalır, allık desem haksızlık etmiş olurum :) İkisini birden gayet başarılı bir şekilde sunuyor çünkü... 

İçerisinde abartılı olmayan minik simler de var. İster gece, ister gündüz kullanın; bu üründen memnun kalmamak pek de mümkün değil. Üstelik oldukça uzun bir süre kullanılabiliyor. 

Ürünün 2 tonu var; ben koyu renk olanını tercih ediyorum ama siz kendi ten renginize uygun olanını seçebilirsiniz. Bir diğer avantajı da minik fırçasıyla birlikte sunulması... Bu fırçanın öyle güzel bir ergonomisi var ki, çok kolay bir şekilde uygulama yapabiliyorsunuz. 

Bu ürünü kullandığımda arkadaşlarım mutlaka bana "sen bugün yüzüne ne sürdün? ne bu? numarası kaç? nereden aldın?" gibi sorular soruyor; hem de her seferinde... Bir kozmetik mağazasına gidip bir inceleyin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder