14 Temmuz 2013 Pazar

Bunlardan ben de istiyorum!

Yakın bir arkadaşım bu siteden kapıyı açık tutmaya yarayan bir aparat aldığında gördüm bu siteli ilk olarak. Adı Bunlardan İstiyorum. Sitenin sloganı "Aramayıp da bulabileceğiniz her şey." Durum hakikaten böyle :) Özellikle aradığınız ürünler değil ama öyle yaratıcı ve eğlenceliler ki, almadan duramıyorsunuz :) Siteyi inceleyince beni daha iyi anlayacaksınız...

Favori 5 ürünümü açıklıyorum:


1. Top defter:

Kağıtlardan top yapmayı sever misiniz? Ya da kullandığınız, artık işi biten kağıtları çöpe atarken top gibi yuvarlayıp, buruşturup basketçi edasıyla çöpe fırlatmayı? Ben severim... Siz de benim gibiyseniz bu ürün tam size göre! Üstelik görüntü olarak da aynı basket, futbol, beyzbol vb. toplara benziyor :)

2. Dijital rakam kek kalıbı:

Bu özel şekillendirilmiş mini kek kalıplarını birleştirerek, sevdiklerinize özel günlerinde dijital rakam görünümlü kekler ve pastalar hazırlayabilirsiniz. Örneğin; 50. yaş gününü kutlayacak annenize dijital olarak 50 rakamını, 2 yaşına girecek bebeğinize dijital olarak 2 rakamını hazırlayabilirsiniz. Her sette 7 tane kek kalıbı var; yani bu kek kalıplarıyla bir rakam hanesi tam bir şekilde oluşabiliyor. Eğer ikisini aynı anda yapayım, 2 kere zahmet olmasın derseniz, o zaman 2 set almanızı öneririm. Böylesi daha kolay olacaktır.

3. Gülümseyen buzlar:

Birçok farklı buz kalıbı var piyasada. Kimi klasik küp şeklinde sunuluyor, kimi ise daha farklı ve yaratıcı şekillerde... Ben yanda resmini gördüğünüz kalıba bayılıyorum; çünkü gülen yüz şeklinde olması adeta içimi açıyor! Misafirlerimin de çok hoşuna gidiyor, "nerden buldun?" diye soruyorlar sık sık. Yani hem sevimli hem de şık, tam da evinde neşe arayanlara uygun! :)

4. Sihirli askı:

Bazen insan evinde; yüzeylere zarar vermeyen, çivi veya yapışkan gerektirmeyen, sonradan yerini değiştirebileceği, yanlış yapıştırdıysa düzeltebileceği, pratik ve kullanışlı bir askı arıyor. İşte bu askı tam da böyle bir şey :) İster mutfakta, ister banyoda, isterseniz odanızda kullanın. Çok pratik ve üzerinde yazanlar da çok eğlenceli!

5. Dilek feneri:

Dilek fenerini mutlaka biliyorsunuzdur. Hani şu filmlerde gördüğümüz (iki sevgili romantik bir gecede sahilden dilek fenerlerini uçuruverir ya :)) ve artık sahil kenarlarında sıklıkla rastlamaya başladığımız fenerler... İşte bu siteden dilek feneri alarak sevdiklerinizle birlikte bir gece uçurabilirsiniz. Eminim onlar için de hoş bir sürpriz olacaktır; çünkü herkes dilek dilemeyi sever... Ve umarım tüm dilekleriniz gerçekleşir :)

İşte benim favori ürünlerim bunlar... Her bir başlığın üzerini tıklayarak ilgili linke gidip inceleyebilirsiniz. Peki sizin favorileriniz hangileri? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder