11 Temmuz 2013 Perşembe

Astroloji Dinçer Güner'den sorulur :)

Eğer siz de benim gibi astrolojiye ilgi duyanlardansanız muhtemelen kendisini tanıyorsunuzdur ama tanımıyorsanız ben tanıştırayım: Bugünkü yazım Astrolog Dinçer Güner ile ilgili...

Ben Dinçer Güner'i ilk olarak Twitter'da duydum ve takip etmeye başladım. Öyle içten bir anlatım tarzı var ki, zaten hemen ilginizi çekiveriyor. Üstelik söyledikleri de oldukça tutarlı... Bloğu üzerinden yayınladığı haftalık burç analizlerini okuduğumda şoka giriyorum bazen :)

Üstelik sadece Twitter'da aktif değil kendisi. Facebook sayfasının yanı sıra http://www.astrologum.com/ isimli bir internet sitesi ve http://solarlunarx.blogspot.com/ isimli bir blogu da var. 

Bir röportajında okudum; astrolojiyi şöyle tarif ediyor: "Astroloji, temelde bir istatistik bilimidir. Eş zamanlılık prensibine göre çalışır. Gökyüzünde ne varsa, yeryüzünde o oluşur veya yeryüzünde oluşan her şeyin gökyüzünde karşılığı vardır… Bu yüzden astroloji size aslında gelecekten haber vermez, olan durumu analiz eder sadece… Astroloji gökyüzünde oluşan her etkinin, yeryüzündeki izdüşümünün ne olduğunu anlamamızı sağlayan bir bilgi sistemidir en temelinde…"

Bu bilgi sistemini takip etmek hoşuma gidiyor :) Siz de haftalık burç yorumunuzu okumak isterseniz burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. Benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder