4 Temmuz 2013 Perşembe

Hem şık, hem pratik


3M Scotch'un topuklu ayakkabı görüntüsünde çok sevimli bir bant kesici ürünü var. Bundan birkaç sene önce bu ürünü ilk gördüğümde bayılmıştım ve çok yaratıcı bir fikir olduğunu düşünmüştüm. O zamanlar sadece kırmızısı vardı.

Geçenlerde Kanyon'da bir kitapevinde gezinirken bu sefer aynı ürünün pembesini gördüm ve kendime engel olamayarak "bunu almalıyım artık" dedim. Artık o benim! :)

Sonuçta hepimiz iş yaşamında zaman zaman selobant kullanma ihtiyacı duyuyoruz. Bu ürün hem kullanışlı, hem de şık... Yani sadece süs için değil, işlevsel olarak da pratik bir ürün ama bir yandan da masada çok hoş duruyor. 


Masama yakışmamış mı ama? :) Eğer siz de bu ürüne bakmak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. Cici bir hediye alternatifi olarak da aklınızın bir köşesinde dursun bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder